یک قسمت از نامه های احمد شاملو به آیدا را در گروه گذاشته بودم
نرجس خاتون آمد نوشت : چقدر از آیدا متنفرم ، چه نامه نگاریهای لوس و بی معنی داشته اند
برایش در همان گروه نوشتم : میدونی نرجس ، تو در واقع نه از آیدا متنفری و نه از احمد؛
بلکه از آن بخش وجودت متنفری که کسی مانند احمد نداشته ای که آیدا گونه ستایشش کند ...
با اینکه یک خانم متاهل ست شجاعانه قبول کرد که معضل نداشتن احمد ست ...
يادداشتهاي گاه و بي گاه يك بسته ماكاروني...ما را در سایت يادداشتهاي گاه و بي گاه يك بسته ماكاروني دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:21

حرف باید درست و به جا باشد حالا اگر که از ادب دور است ، باشد، تقصیر ِ حرف نیست، لابد
ادب پرت است.✋
ابراهیم گلستان
در : از روزگار رفته حکایت
پی نوشت: حالا کاملا متوجه ام چرا بعضی جاها فقط فحش میتونه منظور رو برسونه![]()
ما را در سایت يادداشتهاي گاه و بي گاه يك بسته ماكاروني دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 11:21